تعداد ۳۱۹ دستگاه دیگر از این خودروها که باشیوه جعل وارد و لیکن هنوز ترخیص قطعی نشده بود کشف که با هماهنگی مقام محترم قضایی در مجموع ۴۲۴ دستگاه خودرو توقیف گردید.  ارزش این محموله ۱۲۵۰ میلیارد ریال برآورد گردید که در این ارتباط تعداد ۷ نفر دستگیر شده و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال گردیده است.


با محرز شدن ارتکاب جرم و به دست آمدن شیوه و شگرد قاچاقچیان پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی تعداد ۱۰۵ دستگاه خودرو که با اسناد جعلی و حتی بدون صدور پته های گمرکی از گمرک ترخیص و در انبار شرکت موجود بود توقیف شد.

انهدام بزرگترین باند قاچاق خودرو‌های خارجی به کشور

تعداد ۳۱۹ دستگاه دیگر از این خودروها که باشیوه جعل وارد و لیکن هنوز ترخیص قطعی نشده بود کشف که با هماهنگی مقام محترم قضایی در مجموع ۴۲۴ دستگاه خودرو توقیف گردید.
ارزش این محموله ۱۲۵۰ میلیارد ریال برآورد گردید که در این ارتباط تعداد ۷ نفر دستگیر شده و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال گردیده است.

Publié on 11 avril 2018 at 5:24  Commentaires fermés sur  تعداد ۳۱۹ دستگاه دیگر از این خودروها که باشیوه جعل وارد و لیکن هنوز ترخیص قطعی نشده بود کشف که با هماهنگی مقام محترم قضایی در مجموع ۴۲۴ دستگاه خودرو توقیف گردید.  ارزش این محموله ۱۲۵۰ میلیارد ریال برآورد گردید که در این ارتباط تعداد ۷ نفر دستگیر شده و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال گردیده است.