علی خامنه‌ای سال گذشته نیز عبارت «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» را به‌عنوان شعار سال انتخاب کرد؛ اما بنابر آمارهای بانک جهانی، ایران در شاخص «فضای کسب‌وکار» با چهار پله سقوط در سال گذشته، به رتبه 124 جهان تنزل کرد. یک کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با شبکه رسانه‌ای بیان می‌گوید «علی خامنه‌ای باور چندانی به کالای ایرانی ندارد. به نظر من او هم می‌داند اگر با خرید کالای ایرانی، اقتصاد ایران توسعه پیدا می‌کرد، اکنون ایران‌خودرو و سایپا باید رقیب خودروسازان بزرگ دنیا باشند؛ چراکه آن‌ها از حمایت کامل دولت برخوردارند و مردم هم مجبور به خرید محصولاتشان هستند.»

علی خامنه‌ای سال گذشته نیز عبارت «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» را به‌عنوان شعار سال انتخاب کرد؛ اما بنابر آمارهای بانک جهانی، ایران در شاخص «فضای کسب‌وکار» با چهار پله سقوط در سال گذشته، به رتبه 124 جهان تنزل کرد. یک کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با شبکه رسانه‌ای بیان می‌گوید «علی خامنه‌ای باور چندانی به کالای ایرانی ندارد. به نظر من او هم می‌داند اگر با خرید کالای ایرانی، اقتصاد ایران توسعه پیدا می‌کرد، اکنون ایران‌خودرو و سایپا باید رقیب خودروسازان بزرگ دنیا باشند؛ چراکه آن‌ها از حمایت کامل دولت برخوردارند و مردم هم مجبور به خرید محصولاتشان هستند.»bmwKhameni.jpgبه کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

Publié on 27 mars 2018 at 12:29  Commentaires fermés sur علی خامنه‌ای سال گذشته نیز عبارت «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» را به‌عنوان شعار سال انتخاب کرد؛ اما بنابر آمارهای بانک جهانی، ایران در شاخص «فضای کسب‌وکار» با چهار پله سقوط در سال گذشته، به رتبه 124 جهان تنزل کرد. یک کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با شبکه رسانه‌ای بیان می‌گوید «علی خامنه‌ای باور چندانی به کالای ایرانی ندارد. به نظر من او هم می‌داند اگر با خرید کالای ایرانی، اقتصاد ایران توسعه پیدا می‌کرد، اکنون ایران‌خودرو و سایپا باید رقیب خودروسازان بزرگ دنیا باشند؛ چراکه آن‌ها از حمایت کامل دولت برخوردارند و مردم هم مجبور به خرید محصولاتشان هستند.»