Iتئودور مک‌کریک ۸۸ ساله متهم شده که ۵۰ سال پیش به یک پسر جوان تعرض کرده است پاپ فرانسیس رهبر کلیسای کاتولیک استعفای تئودور مک‌کریک کاردینال معروف آمریکایی را پذیرفت. این کاردینال ۸۸ ساله متهم شده که ۵۰ سال پیش به یک پسر جوان تعرض کرده است. به گفته واتیکان آقای مک‌کریک، اسقف سابق واشنگتن، باید پیش از رسیدگی رسمی به اتهامات خود، مراحل « توبه و دعا » را پشت سر بگذارد. در اطلاعیه ای که واتیکان منتشر کرده آمده که طبق دستور پاپ فرانسیس، تئودور مک‌کریک علاوه بر معلق شدن از کلیسای کاتولیک، مجاز به اجرای هیچ گونه مراسم عمومی مذهبی نخواهد بود. ماه پیش کلیسای کاتولیک آمریکا اعتبار اتهام مطرح شده علیه آقای مک‌کریک را تایید کرد. اما این کاردینال سالخورده گفت نمی‌تواند ماجرا را به خاطر بیاورد.

تئودور مک‌کریک
Iتئودور مک‌کریک ۸۸ ساله متهم شده که ۵۰ سال پیش به یک پسر جوان تعرض کرده است

پاپ فرانسیس رهبر کلیسای کاتولیک استعفای تئودور مک‌کریک کاردینال معروف آمریکایی را پذیرفت.

این کاردینال ۸۸ ساله متهم شده که ۵۰ سال پیش به یک پسر جوان تعرض کرده است.

به گفته واتیکان آقای مک‌کریک، اسقف سابق واشنگتن، باید پیش از رسیدگی رسمی به اتهامات خود، مراحل « توبه و دعا » را پشت سر بگذارد.

در اطلاعیه ای که واتیکان منتشر کرده آمده که طبق دستور پاپ فرانسیس، تئودور مک‌کریک علاوه بر معلق شدن از کلیسای کاتولیک، مجاز به اجرای هیچ گونه مراسم عمومی مذهبی نخواهد بود.

ماه پیش کلیسای کاتولیک آمریکا اعتبار اتهام مطرح شده علیه آقای مک‌کریک را تایید کرد. اما این کاردینال سالخورده گفت نمی‌تواند ماجرا را به خاطر بیاورد.

در پی طرح اتهام مربوط به ۵۰ سال پیش، اتهامات دیگری نیز علیه آقای مک‌کریک مطرح شده است.

تئودور مک‌کریک زمانی یکی از مشهورترین کاردینال های ایالات متحده بود.

وی یکی از عالی‌رتبه ترین مقام های کلیسای کاتولیک است که به تعرض جنسی متهم شده.

Publié on 29 juillet 2018 at 9:12  Commentaires fermés sur Iتئودور مک‌کریک ۸۸ ساله متهم شده که ۵۰ سال پیش به یک پسر جوان تعرض کرده است پاپ فرانسیس رهبر کلیسای کاتولیک استعفای تئودور مک‌کریک کاردینال معروف آمریکایی را پذیرفت. این کاردینال ۸۸ ساله متهم شده که ۵۰ سال پیش به یک پسر جوان تعرض کرده است. به گفته واتیکان آقای مک‌کریک، اسقف سابق واشنگتن، باید پیش از رسیدگی رسمی به اتهامات خود، مراحل « توبه و دعا » را پشت سر بگذارد. در اطلاعیه ای که واتیکان منتشر کرده آمده که طبق دستور پاپ فرانسیس، تئودور مک‌کریک علاوه بر معلق شدن از کلیسای کاتولیک، مجاز به اجرای هیچ گونه مراسم عمومی مذهبی نخواهد بود. ماه پیش کلیسای کاتولیک آمریکا اعتبار اتهام مطرح شده علیه آقای مک‌کریک را تایید کرد. اما این کاردینال سالخورده گفت نمی‌تواند ماجرا را به خاطر بیاورد.