خبر آزادی سعید ملک‌پور در روز شنبه سوم اوت (۱۲ مرداد) در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد. سعید ملک‌پور به اتهام تبلیغ علیه نظام از « طریق مدیریت سایت‌های مستهجن، توهین به مقدسات، توهین به رهبری، توهین به رئیس جمهور، ارتباط با گروه‌های معاند نظام و فساد فی‌الارض » به اعدام محکوم شد. این حکم اعتراضات فراوانی را برانگیخت.

  
Karikatur der Woche Iran (DW/Mana Neyestani)

خبر آزادی سعید ملک‌پور در روز شنبه سوم اوت (۱۲ مرداد) در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد. سعید ملک‌پور به اتهام تبلیغ علیه نظام از « طریق مدیریت سایت‌های مستهجن، توهین به مقدسات، توهین به رهبری، توهین به رئیس جمهور، ارتباط با گروه‌های معاند نظام و فساد فی‌الارض » به اعدام محکوم شد. این حکم اعتراضات فراوانی را برانگیخت.

ملک‌پور با وثیقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به مرخصی آمده بود و این نخستین مرخصی او در طول سال‌ها حبس بود. چند ساعت پس از انتشار خبر ورود سعید ملک‌پور به کانادا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران به « شبکه خبر » گفت: «سعید ملک‌پور از مبادی غیررسمی از مرز خارج شده و ممنوع‌الخروج بوده است.» او افزود که ملک‌پور گذرنامه نداشت. مانا نیستانی در این کاریکاتور به داستان دردآور ملک‌پور پرداخته است.

Saeed Malekpour (Gerdab.ir)
Publié on 6 août 2019 at 4:47  Commentaires fermés sur خبر آزادی سعید ملک‌پور در روز شنبه سوم اوت (۱۲ مرداد) در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد. سعید ملک‌پور به اتهام تبلیغ علیه نظام از « طریق مدیریت سایت‌های مستهجن، توهین به مقدسات، توهین به رهبری، توهین به رئیس جمهور، ارتباط با گروه‌های معاند نظام و فساد فی‌الارض » به اعدام محکوم شد. این حکم اعتراضات فراوانی را برانگیخت.