هنوز پرونده پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد در ایران در روزهای اخیر خبرساز است که این بار تعدادی از معلمان می گویند فیش هایی با مبالغ نجومی به نام آن‌ها صادر شده است. تعدادی از معلمان روز سه شنبه ۲۱ اسفند، با انتشار فیش حقوقی خود با مبالغی کلان که مربوط به دی و بهمن سال ۹۴ است، در توئیتر اعلام کرد‌ه‌اند که از این مبالغ بی اطلاع هستند و مشخص نیست که علت صادر شدن این فیش ها چیست. به گفته این معلمان، فیش های صادر شده از سایت آموزش و پروش قابل دسترسی بوده اما گفته می شود که دیگر دسترسی به فیش حقوقی ماه های دی و بهمن سال ۹۴ در این سایت بسته شده است. یکی از کاربران توئیتر در این باره نوشته است که «فیش حقوقی دی و بهمن ۹۴ معلمان مبالغ کلا چند صد میلیونی واریز و بلافاصله هم برداشت شده است و درحال حاضر و در سامانه فیش حقوق معلمان فقط دسترسی به سال‌های ۹۶ و ۹۷ ممکن است.

برخی معلمان می گویند به نام آنها در بانک‌ها میلیاردها پول جابجا شده است

هنوز پرونده پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد در ایران در روزهای اخیر خبرساز است که این بار تعدادی از معلمان می گویند فیش هایی با مبالغ نجومی به نام آن‌ها صادر شده است.

تعدادی از معلمان روز سه شنبه ۲۱ اسفند، با انتشار فیش حقوقی خود با مبالغی کلان که مربوط به دی و بهمن سال ۹۴ است، در توئیتر اعلام کرد‌ه‌اند که از این مبالغ بی اطلاع هستند و مشخص نیست که علت صادر شدن این فیش ها چیست.

به گفته این معلمان، فیش های صادر شده از سایت آموزش و پروش قابل دسترسی بوده اما گفته می شود که دیگر دسترسی به فیش حقوقی ماه های دی و بهمن سال ۹۴ در این سایت بسته شده است.

یکی از کاربران توئیتر در این باره نوشته است که «فیش حقوقی دی و بهمن ۹۴ معلمان مبالغ کلا چند صد میلیونی واریز و بلافاصله هم برداشت شده است و درحال حاضر و در سامانه فیش حقوق معلمان فقط دسترسی به سال‌های ۹۶ و ۹۷ ممکن است.

iraj jamshidi@jamshidiiraj1

فیش حقوقی دی و بهمن 94 معلمان مبالغ کلا چند صد میلیونی واریز و بلافاصله هم برداشت شده است.
جزییاتش معلوم نیست ولی ظاهرا یه جای کار می لنگه. این پول از کجا اومده و چرا به حساب معلمان واریز و بلافاصله برداشت شده است.
الان هم سامانه فیش حقوق معلمان فقط دسترسی سال 96 و 97 ممکنه.

See iraj jamshidi’s other Tweets

یکی دیگر از کاربران این موضوع را به پرونده صندوق ذخیره بازنشستگان فرهنگی ربط داده و نوشته که این ماجرا شائبه سندسازی مرتبط با جریان« اختلاس صندوق ذخیره» را بوجود آورده است.»

View image on TwitterView image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

Adel Barkam |🇮🇷 عادل برکم@AdelBarkam

سند سازی صندوق ذخیره به نام فرهنگیان!

در ادامه اوضاع به هم ریخته وزارت آ.پ، بسیاری از با فیش های نجومی خود در دی و بهمن ۹۴ مواجه شدند.

این ماجرا شائبه سندسازی مرتبط با جریان صندوق ذخیره را بوجود آورده است و هیچ مسئولی از آ.پ پاسخگو نبوده است.

16 people are talking about this

گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در سال ۹۶ نهایی شد و به گفته نمایندگان مجلس تخلف ۱۳ هزار میلیارد تومانی این صندوق محرز شد اما هنوز سرمایه فرهنگیان که درا ین صندوق بوده، به آن‌ها بازگردانده نشده است.

احسان قاسمی@ehsantems13

این فیش حقوقی دی ۹۴ منه. شنیدم که با فیشهای دی ۹۴ کلی سند سازی و پولشویی و اختلاس شده ولی باورم نمیشد. الان فیش خودمو گرفتم و میبینم بیش از ۱۰ میلیارد تومن به نام من پول جا به جا شده.
یه خری توی این مملکت نیست که پاسخگو باشه؟؟؟

View image on Twitter

احسان قاسمی@ehsantems13

اینم مال یکی دیگه از همکارها. مملکت کاملا ول وله. خر تو خر واقعی.
وقتی توی آموزش و پرورش اینطور سند سازی و پولشویی میشه، وای به حال بقیهء مملکت. pic.twitter.com/cLb4zqsHxA

View image on Twitter
See احسان قاسمی’s other Tweets

گزارش‌ها حاکی‌است که تعدادی از فرهنگیان لرستان نیز متوجه تغییراتی در فیش حقوقی دی ماه ۹۴ خود شده‌اند که مبالغ یک تا ده‌ها میلیارد تومان در آن‌ها به چشم می خورد.

sasan_nazari1996@sasan01694307

تعدادی از فرهنگیان لرستان تغییراتی در فیش حقوقی دی ماه ۹۴ آنها رخ داده است .از یک تا ده ها میلیارد.
انجام شدن تعمدی این موضوع و اینکه چه کسانی چگونه و به چه انگیزه ای این کار را کرده اند جای سوال است‌.
لطفا ریتوییت کنید

See sasan_nazari1996’s other Tweets

همچنین کانال تلگرامی معلمان عدالت‌خواه که خبرهای مربوط به معلمان را پوشش می دهد نیز گزارش داد که حدود ۲۴ ساعت از انتشار فیش های نجومی در شهرهای مختلف ایران می گذرد اما هنوز مقام رسمی توضیحی در این‌باره نداده است.

موضوع فیش های نجومی معلمان در سال ۹۴ در حالی مطرح شده که چند روز از خبر فساد پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد در ایران نمی گذرد. پرونده ایی که اگر چه در اولین دادگاه رقم ۶میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورویی برای اخلال کلان در اقتصاد کشور اعلام شد اما پس از آن دادستان با تغییر رویه این موضوع را تکذیب کرد.

جمهوری اسلامی در حکومت ۴۰ساله خود بارها با پرونده های فساد و اختلاس روبرو بوده است. فساد‌هایی که گاه ابتدا به اسم راهکاری برای دور زدن «تحریم ها» به وجود آمده و بعد از آن به عنوان یک پرونده فساد و اختلاس از آن‌ها رونمایی شده است.

ایالات متحده بارها از وجود فساد در حکومت ایران سخن گفته است از جمله مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا که پیش از این در چند توئیت درباره مقام‌های جمهوری اسلامی گفته بود که آنها به جای کمک به مردم درگیر فساد شده اند و ثروت مردم را صرف حمایت از تروریست ها می‌کنند.

Publié on 12 mars 2019 at 8:27  Commentaires fermés sur هنوز پرونده پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد در ایران در روزهای اخیر خبرساز است که این بار تعدادی از معلمان می گویند فیش هایی با مبالغ نجومی به نام آن‌ها صادر شده است. تعدادی از معلمان روز سه شنبه ۲۱ اسفند، با انتشار فیش حقوقی خود با مبالغی کلان که مربوط به دی و بهمن سال ۹۴ است، در توئیتر اعلام کرد‌ه‌اند که از این مبالغ بی اطلاع هستند و مشخص نیست که علت صادر شدن این فیش ها چیست. به گفته این معلمان، فیش های صادر شده از سایت آموزش و پروش قابل دسترسی بوده اما گفته می شود که دیگر دسترسی به فیش حقوقی ماه های دی و بهمن سال ۹۴ در این سایت بسته شده است. یکی از کاربران توئیتر در این باره نوشته است که «فیش حقوقی دی و بهمن ۹۴ معلمان مبالغ کلا چند صد میلیونی واریز و بلافاصله هم برداشت شده است و درحال حاضر و در سامانه فیش حقوق معلمان فقط دسترسی به سال‌های ۹۶ و ۹۷ ممکن است.